26 Eylül 2010 Pazar

KIŞ HAZIRLIKLARI(DERİN DONRUCUYA PATLICAN KOYMAK)












Arkadaşlar kış hazırlıkları tam gaz gidiyor yorucu ama çok zevkli bir iş Allah kışada sağlıkla afiyetle yemeyi nasip eder inşallah.Patlıcanları karnıyarık için bütün ve kızartarak koydum ,ayrıca küp küp doğrayıp kızarttım türlü yada kebaplar içinde koydum.

Yine ölçü yok elinezde nekadar varsa yada ne kadar koymak isterseniz patlıcanları alaca soyup tuzlu suda acıları çıksın diye beklettim sonra sudan çıkarıp iyice kuruladım ve tavada kızarttım.poşetlere koyunca çok yer kapladığı ve dolaptaki yerleşimde biçimsiz olduğu için bu sene derin bir kaba sıra sıra koydum her katın arasınada yağlı kağıt döşedim ki kışın alırken birbirlrine yapışmış olup hepsini çözdürmem gerekmesin diye bakalım işe yarayacakmı dolap düzeni için harika oldu çünkü kutu dikdörtgen olduğu için dolaba uygun içindekilerde ezilmiyor üstelik ve böylece tam 4-5 poşet yerine tek kutu ile kurtuldum üstelik yağı falanda bulaşmayacak nasıl fikir ama:))))

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Ne güzel kışlıklar hazırlanmış.Allah ağız tadı ile yedirmek nasip etsin.sevgiler(hamaratabla)

Unknown dedi ki...

sağol canım amin inşallah herkese nasip olur inşallah

Güloanne mutfakta dedi ki...

ellereine sağlık .Allah sağlıkla ağız tadıyla yeme nasip etsin

Fatoş Öztürk dedi ki...

Canım tarifini aldım yakında yayında olur.Sevgiler...