16 Eylül 2010 Perşembe

ELMALI TOPLAR
















Arkadaşlar size çok hafif hatta diyet sayılabilecek , çok lezzetli ve çok şık bir meyveli tat sunmak istiyorum ben bunu yaptığımda çok rağbet gördü arkadaşlarım tarafından sizede günlerinizde ve davetlerinizde yapmanızı öneririm üstelik bir gün önceden yapıp dolapta bekletme şansınızda var o yüzden bu tarifi mutlaka not edin hadi tarifimize geçelim....



MALZEMELER:

- 3 adet büyük boy elma
- 2 paket kakaolu veya çifte kavrulmuş pötibör büsküvi
- Bir avuç iri dövülmüş ceviz
- 1-2 yemek kaşığı kakao(BEN NESQUİK KULLANDIM)
- İsteğe göre topları bulamak için hindistan cevizi, kakao, toz ceviz, toz fındık, toz antep fıstığı vs.

Hazırlanışı:
Elmalar soyulur ve rendelenir. Büsküviler blenderda veya elle toz haline getirilir. Elma, büskiviler, ceviz ve kakao yoğurulur. Ceviz büyüklüğünde parçalar alınır, avuç içleri ıslatılarak yuvarlanır. Daha sonra istenilen malzemeye bulanarak servis tabağına dizilir
Çok hafif ve yapılışı çok basit tavsiye ederim deneyin.Resim elmalı turta adlı blogdan alınmıştır kendim yaptığımda resmini çekmeyi unutmuşum

Hiç yorum yok: