18 Ocak 2011 Salı

TAZE FASULYE(DERİNDONDURUCUDAN)

Kış hazırlıkları çerçevesinde derindondurucuya attığım taze fasulyeleri artık pişiriyorum   valla kendim yaptım diye söylemiyorum ama çok güzel olmuş tıpkı yaz gibi ne koku ne de bir tat farkı  hiç birşey yok.Eğer derin dondurucuya nasıl koyduğumu merak ettiyseniz buraya tıktık  
YAPILIŞI:
Kuru soğanı doğrayıp zeytinyağında öldürüyoruz domates suyu ve salça ekleyerek taze fasulyelerle beraber kavuruyoruz tuzunuda ekleyip suyunuda ilave edelim ortalama 20 dakikada pişecektir.AFİYET OLSUN

5 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

çoook severim çokk walla sera da olsa kışın alıyor ve pişiriyorum:)
eline sağlık canım

MERHABA dedi ki...

çok severim zeytinyağlı fasülyeyi ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

bende çok severim.ellerine sağlık canım.100.izleyicim olarak bir hediye göndermek istiyorum eğer kabul edersen tabi.kabul edersen çok mutlu olurum.balparekokobis@gmail.com a adres bilgilerini gönderebilirmisin? çok selamlar..

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok severim,ellerine sağlık nefis görünüyor.

Unknown dedi ki...

Ne güzel oluyor değil mi ? Hemen çıkar dondurucudan pişir. ellerine sağlık