20 Ocak 2011 Perşembe

BİSKÜVİ PASTASI






Geçen gece çocuklar puding isteyince mutfağa gittim puding yaptım yapmasına ama kendimi durduramayınca hemen petibör bisküvileride işin işine kattım ve çabucak bu gördüğünüz pastayı yaptım ve süslememe fırsat kalmadan bir gecede tüketildi.
MALZEMELER:
1 paket petit beure bisküvi
1 adet çikolatalı dr oetker puding
2 su bardağı süt
YAPILIŞI
Pudingi üzerinde yazan 2,5 su bardağından eksik olarak 2 su bardağı süt ile pişiriyoruz
Baton şekilli bir kalıba streçfilm kaplkayıp pudinge batırıp çıkardığınız bisküvileri üstüste diziyoruz
Tüm bisküvileri bu şekilde bitirince pastayı buzdolabında 1-2 saat kadar dinlendirip kalıptan ters olarak servis tabağına çıkarın üzerindeki streçfilmi çıkarıp süsleyin ve servis edin.Aslında 1 gece buzdolabında bekletirseniz dahada lezzetli oluyor
AFİYET OLSUN..............

4 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

bende bir dilim alıyorum ozaman:) eline sağlık
sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

hem kolay hem lezzetli bir pasta olmuş.ellerinize sağlık.sevgiler.

MERHABA dedi ki...

eskiden annem çok yapardı bende zaman zaman yapmaya çalışıyorum ellernize sağlık çok güzel görünüyor ellerinze sağlık.Sevgiler....

gelibolu17 dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor bu tatlı,aldım bir dilim gidiyorum:)