13 Ekim 2010 Çarşamba

IZGARA TAVUK ŞİŞ






Geçen akşam tavuk şiş çekti canımız hemen hazırladım dolaba attım tavuklar marine olurken pilavı pişirdim pilav demini alırkende şişleri hazırlayıp pişirdim ve nefis bir tavuk ziyafeti çektik kendimize sizde üşenmeyip deneyin mutlaka benim çocuklarım tavuk yemeğini pek yemezler ama şiş yapınca bayıla bayıla yiyorlar......



 
MALZEMELERİ:

 
MARİNE SOS
 
  • yarım çay bardağı zeytinyağı
  • 1 çorba kaşığı biber salçası
  • tuz
  • karabiber
  • 3 çorba kaşığı süt
YAPILIŞI:
  • Verilen sos malzemeleri birbirine iyice karıştırılıp kuş başı doğradığınız tavukları içine ilave edip tavukları sosa iyice bulayın ve en az 2 saat buzdolabında bekletin(eğer vaktiniz varsa 1 gece önceden hazırlayıp dolapta bekletirseniz dahada iyi olur)
  • Sosta beklemiş olan tavukları bambu şişlere dizin aralarınada domates ve biberde dizebilirsiniz.
  • Fırınınızın ızgarasını açın ve tavuklarınız kızarana kadar güzelce pişirin.
  • Yanınada nefis bir pilav yapın ve pilavla birlikte servis edin
  • AFİYET OLSUN

  • 4 adet tavuk göğüs
  • 3 yorum:

    özlem dedi ki...

    ooo bu negüzel ziyafet böyle ellerine sağlık. afiyet şifa olsun.

    Bayram Kombesi dedi ki...

    Ellerine saglik, boyle guzel yapinca en sevmeyen bile zevkle yer di mi ama:)

    Unknown dedi ki...

    hoşgeldin arkadaşım teşekkür ederim güzel yorumun için