1 Kasım 2011 Salı

TİRAMİSU (LABNESİZ)

Tiramisunun en pratik hali:)))lezzetmi harika zamanın en değerli olduğu bu çağda böyle pratik tarifler çok cazip geliyor bana.Sanırım 30 dakikada bitmiş oluyor sadece muhallebinin pişme ve soğuma süresi kadar.Ben iki kat yaptım aslında biliyorum ki tiramisu tek kat kekle oluyor ama ben iki katıda kullandım arasınada fındıklı krokan ekledim çookkkta güzel oldu.Ama galiba bu artık tiramisu olmadı?:)) sizce ne dersiniz????
Hadi tarife bakalım;

MALZEMELER:
-1 adet hazır pasta keki
Krema:
-3 su bardağı süt
-3 yemek kaşığı un
-6 yemek kaşığı  şeker
-piştikten sonra bir kaşık margarin (olmayabilir)
-1 paket krem şanti (1 su bardağı süt ile yapılacak)
-1 pk. vanilya
Islatmak için:
-1 su bardağı su +1 paket 3 ü bir arada neskafe
Üzeri için:
-kakao
YAPILIŞI:
-süt+şeker+un'u ocakta sürekli karıştırarak muhallebi kıvamında pişirin. 
- Krem şantiyi 1 su bardağı soğuk süt ile karıştırarak köpürtün.
-  Kekleri  nescafe  ile güzelce ıslatın.
- Muhallebi soğuyunca krem şanti ile karıştırın ve ıslatılmış kekin üzerine yayın, neskafeyle ıslatılmış ikinci kat kekide üzerine kapatın ve en üstüde kalan krema ile kaplayın.En üste kakao eleyin .
Servise hazır, afiyet olsun!


3 yorum:

xcelis dedi ki...

ablacım tiramisu kenarda bi dursun bu nefis bişi olmuş valla =) ellerine sağlık afiyetler olsun

Unknown dedi ki...

canım çok teşekkür ederim sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Sicak cikolatayi sutle yapip kekini oyle islatmayi deneyin ;)))ellerinize saglik