17 Kasım 2011 Perşembe

GÜL BÖREK (ELDE AÇMA )

İlk defa kendim hamur açtım ve börek yaptım,gerçi çok uzun sürdü ama olsun yaptım  işte:))boş bir haftasonu günümde saat 3 te başladım akşam yemeğine pişmiş olarak yetişti:))2 saatte açtım ve yaptım resimde gördüğünüz bir tepsi böreği.Tarif derseniz yok çünkü ölçüsüz olarak ki ben ölçüsüz pek çalışmam ama annemden gördüğüm kadarıyla yaptım.
Un,tuz,su,yarım paket kabartma tozu ,2 kaşık kadar sıvıyağ ve 1 kaşık sirke ekledim hamuruna,hamuru yoğurup bezelere böldüm yarım saat kadar dinlenirken ıspanaklı ve peynirli iç hazırladım gerisi bildiğiniz gibi açtım gül böreği gibi katladım üzerine yumurta sarısı,yağ ,susam ,çörekotu doğru fırına.kızarıncada aldım fırından.
Kendim yaptım diyemi nedir çok güzel olmuştu:))))

6 yorum:

özlem dedi ki...

ellerine sağlık nefis olmuş börekler.

xcelis dedi ki...

ooo nefis görünüyor uğraştırıcı ama el yapımının tadı da bi başka ellerinize sağlık afiyetler olsun

menekse dedi ki...

ablacigim masallah döktürmüssün.ben senden soganli pidenin tarifini istemistim ama cevap yazmadin olur yada olmaz diye eger mümkünse tarifi versen bende arkadaslarima yapardim.insan bazen sasiriyor ne yapsam diye

maria dedi ki...

cok guzel GUL BOREK

MARI



(FOTOGRAFII CU CREMA___LUTFEN)

Unknown dedi ki...

sevgili menekşe arkadaşımın annesinden tam ölçülü tarifini alınca mutlaka yazıcam kusura bakma cevap yazamdığım için sevgilerimle
sevgili Mari sanada çok teşekkür ederim
xcelis tatlım sanada teşekkür ederim
Özlemcim sanada teşekkür ederim.

maria dedi ki...

COK GUZEL SABLON BLOG

MARI