26 Kasım 2011 Cumartesi

KIŞ SALATASI (BEYAZ LAHANALI)

Bu kış salatası harika bir salata,öncelikle çok lezzetli,tam bir şifa ve vitamin kaynağı.Kış sebzeleriyle yapılabilecek bu salatayı mutlaka deneyin.Lahanayı doğradıktan sonra biraz tuzla ovun biraz ölsün ki hazmı kolay olsun.
Malzemelerde ölçü çok ne kadar lazımsa ,evde nekadar varsa:))
Beyaz lahana
Taze soğan
Maydanoz,
Havuç,
Roka,
zeytinyağı,tuz ,limon,nar ekşisi
Tarife gerek yok sanırım hepsini doğrayıp,rendeleyip karıştırın,yağını,limonunu ekleyin eksikse tuzunu ekleyin,
Afiye olsunnnn........

6 yorum:

Hülya dedi ki...

Bende bugün sarmasını yaptım. hiç salatasını yapmadım. küçük iç parçasını artı onuda tarifinize göre salata yapayım. afiyet olsun :)

Erguvan Vakti dedi ki...

Çok faydalı bir salata,ellerine sağlık,iyi pazarlar:)

pembe kekik dedi ki...

Harika çok sağlıklı ve lezzetli.Ellerine sağlık.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Bugünde pazarda beyaz lahana aldim, bende çok severim salatasini. Sirf o yuzden aldim zaten :) Ellerine saglik canim tam sifa kaynaga

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

salata + benn.:)çok seviyorum salataları .sizinkide harika görünüyor.ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

yapıcam hemen bunu salataya bayılıyorum :)takipteyim :))