3 Şubat 2011 Perşembe

ETLİ PİLAV



Bugün etli pilav yaptım ama sunumunu pasta gibi yaptım çok güzel oldu.Kurbandan kemikli etlerim vardı dondurucuda onları dün haşalayı kemiklerinden ayırmıştım.Haşlarkende içine havuç doğradım,defne yaprağı attım,karabiber ve tuz ekledim.Etleri kemiklerine ayırınca kalan suyu süzdüm ve pet bardaklara koyup donrurucuya attımki et suyu lazım oldukça çıkarıp kullanıcam orijinal etsuyu;)))
Haşlanmış etleri margarinle güzelce kavurdum tuz ve karabiberini ekledim bir kenara aldım.
Sade pirinç pilavı yaptım demlenmeye bıraktım.
Sofraya getirmeden önce etleri büyük kasenin dibine yerleştirdim ,üzerine pilavı koydum kaşıkla hafifçe bastırark üzerini düzelttim ve servis tabağına ters çevirip sofraya getirdim hem çok lezzetli hemde çokkk havalı oldu mutlaka deneyin
AFİYET OLSUN.....

4 yorum:

hobivakti dedi ki...

Harika görünüyor. :) Ellerine sağlık.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Bayılırım emeğine sağlık canım çok çekti

Adsız dedi ki...

arkadaşım burnuma kokusu geldi misss gibi.ellerine sağlık canısı

Osmanlı Oto Lastik dedi ki...

Ellerine sağlık canım..Bende bugün aynı yemekten yapmıştım çok lezzetli oldu.Havuç doğramak aklıma gelmedi bir dahaki sefere inşallah..