9 Şubat 2011 Çarşamba

ÇANAKKALE'DE BİR KIŞ GÜNÜ

Merhaba arkadaşlarrr bu hafta izinliyim,evdeyim özlemişim evde çocuklarımla 24 saat geçirmeyi.Bu gün havada çok güzeldi küçük oğlumla parka gittik,o biraz oynadı yoruldu ,sonra kordona indik evden çıkarken yanımıza aldığımız bayat ekmekleri martılara attık çookkk keyiflendik martıların ekmekleri kapışması oğlumla bizi çok neşelendirdi,içimize huzur verdi.Az da olsa şı kış günlerinde aç kalan bir canlıyı doyurmak çok keyifli çok hemde içimize huzur verdi.Kış güneşide olsa gün ışıkları içimize yaşama sevinci doldurdu ve bir kez daha Allah'a bugünümüz için şükrettim.İşte size bu güne ait birkaç kare fotoğraf göstermek istiyorum.

sevgilerimle esenkalın dostlarrr................

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ay kordonda birde benim için turlayın bir dahakine:) Çok özlüyorum Çanakkaleyi, denizini, o her daim püfür püfür esen havasını...
Ne iyi etmişsiniz valla güzel bir gün olmuş sizin için.

gelibolu17 dedi ki...

Ohhh ne güzel,Allah neşenizi bozmasın,ne güzel,iyi eğlenceler,iyi tatiller olsun arkadaşıma,sevgiler,selamlar:)

gelibolu17 dedi ki...

Mukaddes,hoşgeldin canımm,geçen cuma geldim Çanakkale'ye oğluşlarla geldik o günde hava çok soğuktu,işimi hallettim dediğin yerde,16 sında tekrar kontrele gelicem kısmetse,o zaman sanada uğrarım kısmetse,geçen sefer uğrayamadım çocuklarla gezmek istediler,sen zaten şeker kız candy gibisin istemene gerek yok şekerim...
selamlar sevgiler...

Yeşim dedi ki...

Maşallah Rabbim ağzınızın tadını bozmasın.
sevgiler.

xcelis dedi ki...

Denizin kokusu taaaa buralara geldi Allahım neşenizi eksik etmesin.

Cici Dükkan dedi ki...

Kordonda bir tur da ben istiyoruumm:))
Çanakkale'yi ben de özledim, öğrenciydim orda , yıllar var gidemedim. Tadını çıkarın:)

Unknown dedi ki...

ayser gel şekerim senide kordona götürelim:))valla çok şükür biz tadını çıkarmaya çalışıyoruz sevgilerimle