7 Eylül 2011 Çarşamba

DOMATES KURUTMASI (KIŞ HAZIRLIKLARI 2011)


Bu sene ilk kez domates kuruttum,hersene annem kuruturdu hazır alırdım bu sene heveslendim kendim kuruttum.Çok zor bişey değil ama lezzeti harika oluyor.Kuru domatesli tariflerimi kışın kısmetse yaptıkça paylaşırım .Domates kurutmaayı düşünüyorsanız iyi kızarmış,sert ve yaralanmamış armut domates denen salçalık domateslerden almalısınız.Domatesleri halka halka 1 parmak eninde doğrayın turşu tuzu ile tuzlayıp,tel bir ızgara üzerinde ve iyi güneş alan bir yerde kurmaya bırakın.4-5 gün içinde kuruyacaklardır.
Sevgilerimle esenkalın............................

1 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Domatesleri kuruttuktan sonra cekip toz haline getiriyorlar simdi yemeklere biber kurusu gibi katiyorlar cok güzel oluyor...