2 Mart 2011 Çarşamba

BLOGSPOTU KAPATMAK HAKKINDA

Evet...... selam arkadaşlar bir kaç gündür arkadaşları kahreden blog kapanma haberlerine benimde çok canım sıkıldı blogları kapatmaya karşı hareketi desteklemekle beraber bu hizmeti bize sağlayan ve sayemizde reklam yapan kazanç elde eden google neden hiç ses çıkarmıyor bu sadece bize değil onada saldırı değilmi , bence üzülmeyin bu işi canı isterse çözer google ama bize ne kadar değer verdiği ile doğru orantılı olarak???....!!!!
Aslında bizden çok onun çabalaması gerekiyor diye düşünenlerdenim,digitürk ne yapmış kendince haklarını korumuş buna böyle hükmeden sadece toptancı zihniyetli olan mahkemeler bence..........üstelik birsürüde örneği var mesela af çıktımı neredeyse herkese çıkıyor,yasak geldimi herkese geliyor bu bizim ülke olarak tavrımız,yada alışkanlığımızmı demeliydim bilmiyorum:)
Karamizah bizim ülkemizde yaşananlar başaka nasıl tarif edilebilirki:))))
Amaaaa Libya ve diğer bazı ortadoğu ülkelerine bakınca genede şükretmek lazım gibi geliyor,seviyorum ülkemi hemde çok sevdiğimiz içinde katlanıyoruz çoğunlukla ama bakalım nereye kadar.........
Neyse bunlarda benim tarafımdan bakınca benim gördüklerim görüşemezsek esenkalın sevgiyle kalın

Hiç yorum yok: