9 Mart 2011 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜ PASTAM


Bir önceki postumda doğum günüm olduğunu yazmıştım,biliyorsunuz.Bu sebepten dolayı dünden beri bizim evde gizli saklı bişeyler oluyor ,planlar yapılıyor eşim 1 haftadır seminer sebebiyle Antalyada bu sebepten dolayı doğum günü planlarını evimdeki diğer iki erkeğim yapıyorlar seziyorum ama bişey belli etmiyorum ,:)))sürekli diğer odalada fısıltılı konuşmalar oluyor :)))kıkırdamlar falan ama çocukların süprizini bozmak istemiyorum .Neyse bu gün işten geldim ilk dikkatimi çeken ev toparlanmış, düzenlenmiş ,süpürülmüş  hımmm anlayacağınız temizlik tamam, hiç alışık olmadığımdan dolayı çok sevindim neredeyse ağlayacaktım oğullarım temizlik yapmış daha ne isterim değilmi:))))))
            Neyse devam edeyim temizlik tamam ama evde kimse yok anladımki dışarıda işler devam ediyor bu arada oğlum telefon açıyor''- anne neyapıyorsun,nerdesin ''yani bana yoklama çekiyor :)))giyindim spora gittim sporumu yaptım eve geldim veeeee
      ışıklar kapanmış pastanın mumları yakılmış iyiki doğdun annnneeeee ve ben hüüü sevinç gözyaşalrı içinde pastamın mumlarını üfledim,sonra birde baktım oğullarım yemekte yapmış ne yapmışşş dediğinizi duyar gibiyim :))))))hazır hamburger köftesi ve ekmeği alıp hamburger yapmışlar yanınada salata yapmışlar :))))eeee ben yine hüüüü :)))
Neyse yemeğimizi afiyetle yedik,oğlum üstüne bide çay demledi pastayıda çayla yedik harika bir doğum günü geçirdim tek eksiğim eşimdi oda bu gece yolda hayırlısıyla sabah yanımızda olacak .
neyse blogcanlarım en kötü günümüz böyle geçsin hepinize hayırlı geceler sevgilerimle

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Mukocuğum canım kusuruma bakma bloğa bir giriliyor bir girilmiyor bazen de yorum yazılamıyor aaaaa ne zaman düzelecek yaaaa:(((
neyse canım 41 kere maşaallah sana yeni yaşın güzelliklerle dolsun
evlatların ne güzel sürpriz yapmışlar sana hüüüüleme emi:)))
güzelliklerle kal canım

Unknown dedi ki...

papatyacığım çok teşekkür ederim canım güzeldileklerin içimi ısıttı sağol tatlım sevgilerimle