8 Ağustos 2011 Pazartesi

KAYINVALİDEMİN GÜNÜ

İzindeyken kayınvalidemin gününe denk geldim,hep birlikte elbirliğiyle hazırlandık az,öz bir gün menüsü hazırladık.Tuzlular kayınvalidemden tatlılar benden oldu:)))
Yanlız ben ekler pastayı yaparken kayınpederimin tepkisi çok komikti
kayınpederim ''-amannnn öyle asortik şeylerle uğraşıp durma gelen yaşlıbaşlı kadınlar ne anlar onlar'' dedi
kayınvalidem''-hadi ordan sen karışma bizim işimize senin arkadaşların gelse öyle demezdin, kaynanamı kesildin başımıza'' diye bir cevap, biz eşimle kıkır kıkır gülüyoruz.Neyse kayınpedere rağmen herşey hazırlandı.
Menüde neler varmış bakalım
                                  -Haşhaşlı mercimekli bükme (kayınvalidemin olmazsa olmazı:)))
                                   -Haşhaşlı çörek 
                                   -Makarna salatası (ben yaptım:))
                                   -Yalancı ekler pasta (ben yaptım)
                                   -Havuçlu piramit pasta (ben yaptım)
   Nasıl menümüzü beğendinizmi? Valla gelenler hepsini çok beğendi yalanı ekler pasta ile epeyce sükse yaptım yani:)))Keyifli bir toplantı oldu,keyifli sohbetler yapıldı.
  Tarifleri sırasıyla yayınlıyacağım zaten bir kısmı bloğumda mevcut tarifler olmayanları yayınlıyacağım.Esenkalın............

Hiç yorum yok: