8 Ağustos 2011 Pazartesi

HAVUÇLU MOZAİK PASTA

Kayınvalidemin gününde ilk kez denedim ve gerçekten enfes bir lezzet oldu.

Malzemeler:
• 2 paket petibör bisküvi
• 1 kg havuç
• 2 bardak şeker
• yarım paket margarin
• 2 paket vanilya
• 1 çay bardağı ceviz yada fındık
Yapılışı :Önce havuçları soyup rendeleyin,bir tencerede 2 bardak şekerle iyice pişirin ocaktan alın elinizin dayanacağı sıcaklığa gelince içine eritilmiş margarini ufalanmış bisküvileri ,vanilyayı ve cevizi katıp karıştırın .Kek kalıbının içinestreç film yada poşet döşeyin harcı dökün bastırrarak kalıbın şeklini almasını sağlayın,dolapta 2-3 saat beklettikten sonra kalıptan çıkarıp servis tabağına koyun üzerini hindistan ceviziyle  süsleyin dilim yapıp servis yapın.İstenirse krem şanti yada çikolata sosuylada süslenebilir.Ben krem şantiylede süsledim kar yağdı gibi oldu lezzetide enfes oldu mutlaka denemelisiniz.Afiyet olsun.
Bu tarifimi sevgili arkadaşım http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ ve http://cafemis.com/ un düzenlediği Ramazan Lezzetleri Etkinliği -1"ne yolluyorum.Kolay gelsin Gülcan'ım.

4 yorum:

xcelis dedi ki...

havuçlu toplar diye hazırladığımız pasta gibi
çok seviyorum bu tadı zaten mutlaka denicem ellerinize sağlık afiyetler olsun

Adsız dedi ki...

gelibolu17:
selam canım,bu güzel pastan şimdi yayında,ellerine sağlık.çok teşekkürler,,,yalnız ufak bir ricam olacak,tarifine aynı zamanda cafemis.com için yazarmısın,zahmet olacak sana ama inan çok güzel olacak,çünkü ikimizde sayfalarımızda yayınlıyoruz tariflerinizi o yüzden :)kolay gelsin,sevgiler,gene beklerim :)

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim canım,zahmet oldu yordum seni inanki :)
öpüyorum gene tarif gönder olurmu etkinliğimiz ramazan ayı boyunca sürecek :) vişne reçelide çok güzel görünüyor,şükret oruçluyum olmasaydım hepsini yerdim :)Gelibolu17

cafemis dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım,bu güzel tarifin 58.sırada yayında,bir kaç yerde birden yayına giriyor,linkim çalışmıyor ,ilgilenirsen sevinirim,hayırlı ramazanlar,sevgiler