22 Aralık 2012 Cumartesi

DAVET SOFRASI

 
 
MİSAFİRİM VARDIIIIIIIIIIIII
 
Selam arkadaşlar nasılsınız umarım hepiniz iyisinizdir ve hayatınızda herşey yolundadır.21 aralık ta geçti hadi gene iyisiniz:)))Gene yırttık :)))))Yaşamaya devammmm...............
Evet yukarıda gördüğünüz masayı evimize ilk kez gelen arkadaşlarımıza hazırladım.Aslında çokta bişey hazırlayamadım çünkü cuma mesai sonrası olunca ancak bu kadar yetişti.İkramda en çok sevdiğim sistemdir açık büfe sistemi:)))ben herşeyi hazırlayıp masaya koydum herkes serbest istediğinden istediği kadar alsın.Ama gelen arkadaşlar evimize ilk kez gelmiş olsalarda samimiyetlerinden emin olduğum için bu kadar rahat bir düzenleme yaptım hani olur ya bazen resmi misafirler onlara ikramı bu şekilde yapmam zaten ama (laf aramızda öyle misafiride kolay kolay evime davet etmem sevmem çok resmi ortamları:)))Ben rahat insanım sevdiğim insanlarla kasılmadan samimi birşekilde görüşmek isterim bilen dostlarım beni bilir zaten:)))
Şimdi gelelim masadakilere.......................
 
 
 
                peynirli  katmer poğaça (tam buğday unundan yapıldı)
                                                         

tuzlu kuru pastalar(tam buğday unundan yapıldılar)

üzümlü ve kakaolu fincan kekler

 
                                        elmalı toplar


makarna salatası(mayonezsiz)

kakao soslu elmalı tatlı

Hepinize sevdiklerinizle tatlı sofralar,huzurlu ,sağlıklı günler dilerim.Duy dum sizi hani tarifler diyorsunuz:)) valla yazıcam ama hepsini yavaş yavaş üzerimdeki tembellik yakamı bırakırsa en kısa zamanda.Sevgilerimle hoşçakalın,esenkalın

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık mesai sonrası hazırlanan masaya bakın enfess..
Valla bende öyle kasılacağım insanları istemem :)
Rahat olacağım ki rahat rahat ağırlayayım misafirimi :)