7 Mayıs 2012 Pazartesi

LORLU,DEREOTLU KURABİYE (DUKAN USULÜ)


Selam kızlar bu sabah itibari ile 6 haftalık diyet sonrası 6 kiloyu vermiş bulunmaktayım ve bundan dolayı çookk mutluyum.Birçok dukancıya göre az verdim gibi ama ben şikayetçi değilim 1 beden küçüldüm geçenyıl giyemediğim kıyafetlerime sığıyorum artık haftasonu kızlarla toplatımız vardı toplananlardan 3 ü dukan diyeti yapıyor olunca aaaa sen nekadar verdin ne çok zayıflamışsın nidaları içinde biribirimizi motive eden cümlelerle geçti çookkk keyifli geçti bolca moral depoladım ben :)))diğer arkadaşlarımdan biri 12kg,bir diğeri ise 10 kg vermişler ve çookk iyi görünüyorlardı.Gün yapılırda yenmezmi yenir ama dukan usulü yedik biz:)))
ben gojiberryli kek yaptım,diğer arkadaşımda lorlu ,dereotlu kurabiye yapıp getirmiş ev sahibide sağolsun yumurta haşlamış:))))))    eee daha ne olsun değilmi...........
Tarifteki malzemeler yulaf kepeği hariç herşey göz kararı ,cıvığa yakın bir hamur elde ediyorsunuz hatta ben kaşıkla döktüm yağlı kağıda toplam 12 adet çıktı ama bu size kalmış daha küçük yaparsanız daha çok kurabiyeniz olur benim yaptığım haliyle kurabiya başına yarım kaşık kepek düştü bu hesapla ben 1 gün içinde bunlardan 4 adet yiyebiliyorum vee en güzel yanı çok lezzetliler 4 tane yetmiyor:)))))
MALZEMELER
1 yumurta akı
6 kaşık yulaf kepeği
peynir yada lor
yağsız süt
dereotu,çörekotu
tuz
yarım paket kabartma tozu
Hepsini karıştırıp cıvığa yakın ama akışkan olmayan bir hamur yapın,kaşıkla yeterli büyüklükte yağlı kağıt serilmiş tepsiye aralıklı olarak dökün,160 derecede 20 dakika kadar kontrol ederek pişirin ve afiyet olsunnn

Hiç yorum yok: